תוכן ראשי

אם אתם מארגנים אירוע בחוץ, תחת כיפת השמיים או באוהל כשבחוץ קריר, תהיו חייבים לדאוג לאמצעי חימום, ואמצעים כאלו הם פטריות חימום להשכרה. חימום חלל האוהל באמצעות פטריות חימום יהפוך את האוהל שלך למקום הכי חם באיזור! השכרת פטריות חימום תאפשר למשתתפים לשבת בכיף ובניחותא, עם אווירה חמימה ובלי לסבול מהקור. פטריית חימום להשכרה תפתור לכם את הצורך לקיים את האירוע במקום סגור כגון אולם. אין צורך לחשוש יותר ממזג אוויר קר יותר! חברת "אוהלי הפסגה" היא החברה הנכונה להשכיר ממנה את הפטריות הללו.

היתרונות של השכרת פטריות חימום

השכרת פטריות חימוםתכנון אירוע במזג אוויר קר מחייב חימום אבל זה לא הכל. חשוב לקחת בחשבון שבחודשי הסתיו והאביב, הלילות מתחילים להיות קרירים ולכן תכנון של אירוע מסוים באותן העונות יחייב השכרת פטריות חימום על מנת להבטיח אירוח או מסיבה באווירה חמימה ונעימה.
הפטריה היא גוף חימום גבוה ומרשים אותו יש לחבר לחשמל על מנת ליהנות מחימום חזק ונקודתי. היתרונות של פטריות החימום הם:

  • ניידות – ניתן לנייד את הפטריה לכל מקום באוהל. 
  • חום היקפי – כיוון שמדובר על גוף חימום גבוה, הפטריה מפזרת חום באופן היקפי ובצורה שווה.
  • התאמה – פתרון החימום של השכרת פטריות חימום מתאים הן למקומות פתוחים והן למקומות סגורים.

פטריות חימום ישדרגו באופן משמעותי את האירוע שלך ויאפשרו לך ולאורחים שלך לחגוג בהנאה. "אוהלי הפסגה" מציעה לכם השכרת פטריות חימום במחיר המתאים לכל כיס וכן אפשרות של השכרת אמצעי חימום נוספים המותאמים לאוהל אותו שכרת לאירוע שלך, כמו למשל חימום באמצעות תנור אינפרא אדום. 

כמה עולה השכרת פטריות חימום?

חברת "אוהלי הפסגה" פועלת בתחום השכרת סוכות אבלים, אוהלי אירוח וציוד נלווה מזה זמן רב. הניסיון, הוותק והציוד החדיש יעניקו לך פתרון מלא לכלל צרכי האירוח שלך, בכל מקום בארץ. בנוסף, המוניטין והלקוחות החוזרים אותם חברת "אוהלי הפסגה" צברה מעיד על איכות הציוד, השירות והמחירים. פטריות החימום וכל ציוד אחר שדרוש לאירוע שלך יגיעו אליך, יורכבו ויופעלו במהירות על מנת לספק לאורחים שלך את האירוע המושלם.
חברת "אוהלי הפסגה" ממליצה לך ליצור קשר כדי להבין יחד מה הצרכים שלך, מה גודל האוהל ששכרת ומה כמות האנשים העומדים לפקוד אותו. לאחר מכן נעניק לך הצעת מחיר קונקרטית ותפורה אישית לאירוע שלך ולתקציב שלך.

לייעוץ והכוונה ולקבלת הצעת מחיר מיידית ניתן ניתן להתקשר אלינו 24 שעות ביממה לטלפון 072-3923350