מעוניינים להשכיר אוהל לאירוע בחיפה? אוהלי הפסגה כאן לשירותכם! השכרת אוהלים לאירועים בחיפה או למטרות אחרות במחירים משתלמים במיוחד , משלוח עד אליכם עוד היום.

אוהלים להשכרה לאירועים בהתאמה אישית
להשכיר אוהל לאירוע ברמה גבוהה תמונה
השכרת אוהל לאירוע מיוחד
הזמנת אוהלים לאירועים וציוד מקיף

השכרת אוהלים בחיפה עם חברת "אוהלי הפסגה"

תוכן ראשי

מזל טוב! האירוע שלך אוטוטו פה וההתלבטות היא בין אולם אירועים להשכרת אוהל? הגעת למקום הנכון!
חברת "אוהלי הפסגה" תגיע אל המקום הדרוש, תקים ותסדר לך אוהל לפי הדרישות שלך ותדאג שיהיה לך את כל הציוד הנחוץ כדי להפוך את האירוע שלך למושלם.

לשיחת ייעוץ בנושא אוהלים להשכרה בחיפה צרו קשר 24/7 דרך המוקד הטלפוני שלנו בטלפון 072-3923350

השכרת אוהלים בחיפה במחיר משתלם!

השכרת אוהלים בחיפה

השכרת אוהלים בחיפה

הטרנד החדש של עולם האירועים הוא בכלל אוהל! חברת "אוהלי הפסגה" משכירה מדי שנה מספר גדול של אוהלים לאירועים במחירים אטרקטיביים, דבר המעיד על מעבר מאולמות אירועים יקרים לפתרונות אירוח מהירים, יעילים ומקצועיים בהרבה פחות כסף. השכרת אוהל לאירוע מעניקה לך יכולת דינמית בתכנונים שלך ללא מגבלות כאלה או אחרות אליהן אנחנו מורגלים מאולמות האירועים.

אוהלי אירועים מתאימים לכל עונות השנה

צוות חברת "אוהלי הפסגה" מציע לך השכרת אוהלים ממוזגים בקיץ והשכרת אמצעי חימום בתקופת החורף הגשומה והקרה. הציוד המוצע במסגרת השכרת אוהל הינו מזגנים ניידים, מאווררים, מקררים ואמצעי קירור נוספים. לגבי תקופת החורף, המומחים של אוהלי הפסגה יציעו לך אפשרות של השכרת אמצעי חימום לאוהל, כמו למשל תנורים אינפרא אדומים ופטריות חימום. כך שזה לא משנה איזו עונה בחוץ, האירוע שלך יתקיים בדיוק כמו שתיכננת.

מחירון אוהלים להשכרה כללי

מידות האוהל כמות אנשים כמות שולחנות כמות כסאות מחיר
3X6 מטר 30 4 30 ₪ 870
4X6 מטר 50 6 50 ₪ 1270
4X8 מטר 65 8 65 ₪ 1400
4X10 מטר 70 9 70 ₪ 1470
5X10 מטר 80 10 80 ₪ 1570
5X12 מטר 100 12 100 ₪ 1870

*המחירים של החבילות המוצגות מתייחסים לאיסוף עצמי והשכרה ליום אחד

אוהלים בהתאמה אישית לכל אירוע

ההיצע הגדול של אוהלים לאירועים של חברת "אוהלי הפסגה" מאפשר לך לקבל חבילת מוצרים אשר מתוכננת בדיוק לתקציב ולדרישות שלך. האוהלים מוצעים בגדלים שונים וניתן להתקין אותם בכמעט כל שטח מישורי ללא תלות בעונות השנה. בנוסף להשכרת אוהלים לאירועים ניתן למצוא אצלנו חבילות להשכרת אוהלי אבלים לתקופות המצערות בחיינו.

לסיכום, אנו ב"אוהלי הפסגה" מומחים בהתאמת ואספקת שירותי השכרת אוהלים בחיפה לכל אירוע במגזר הפרטי ובמגזר העסקי. חברתנו זמינה עבורך בכל שעות היממה עם כל הציוד הדרוש להקים לך אוהל מקצועי ואיכותי שיוזיל לך את עלויות האירוע ויהפוך אותו לבוטיקי, קליל ותפור למידותיך.

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר סופר אטרקטיבית ניתן לפנות לחברת "אוהלי הפסגה" בכל רגע נתון בטלפון 072-3923350

כאן לשירותך, חברת אוהלי הפסגה