מעוניינים להשכיר אוהל לאירוע במרכז? אוהלי הפסגה כאן לשירותכם! השכרת אוהלים לאירועים במרכז או למטרות אחרות במחירים משתלמים במיוחד , משלוח עד אליכם עוד היום.

אוהלים להשכרה לאירועים בהתאמה אישית
להשכיר אוהל לאירוע ברמה גבוהה תמונה
השכרת אוהל לאירוע מיוחד
הזמנת אוהלים לאירועים וציוד מקיף

השכרת אוהלים במרכז – ככה עושים אירוע היום!

תוכן ראשי

בשנים האחרונות ניתן לראות שאנשים רבים מוותרים על חגיגת אירוע באולמות ובגני אירועים ועוברים להשכרת אוהלים במרכז. האופי הדינמי, הציוד האיכותי והשירות המעולה עושים את שלהם ומייתרים את הצורך באולם אירועים אשר גובה סכומי כסף גדולים עבור חלל בו ניתן לערוך אירוע. חברת "אוהלי הפסגה" מזמינה אותך להתקשר לשיחת ייעוץ חינם על מנת לתכנן את האירוע הבא שלך בהרבה פחות כסף והרבה יותר תמורה!

לשיחת ייעוץ והכוונה ניתן לחייג למוקד ההזמנות שלנו 24/7 בטלפון 072-3923350

מדוע לבחור בהשכרת אוהלים במרכז?

השכרת אוהלים במרכז

השכרת אוהלים במרכז

אם עד לפני כמה שנים אוהלים נחשבו למבנה מגורים ארעי בעת קמפינג ומסעות בישראל ובחו"ל, בשנים האחרונות האוהל שינה את פניו ובהתאם רבים החלו לערוך בו אירועי ענק, ממסיבות קוקטייל, כנסי חברה, ערבי השקת מוצרים ועד אירועי חתונה, בר מצווה ואירועים משמחים נוספים. את האוהל ניתן לאבזר במגוון תוספות כגון מקררים הניתנים להשכרה, כסאות פלסטיק, שולחנות ועוד. חוגגים מבינים היום שאולם אירועים גובה סכומי כסף גדולים מדי עבור אירוע קטן מחד ומאוד מוגבל מאידך. האפשרות של השכרת אוהלים לאירועים מעניקה לך דינמיות בתכנון האירוע שלך ומביאה אותו עד לפתח הדלת שלך.

מחירון אוהלים להשכרה כללי

מידות האוהל כמות אנשים כמות שולחנות כמות כסאות מחיר
3X6 מטר 30 4 30 ₪ 870
4X6 מטר 50 6 50 ₪ 1270
4X8 מטר 65 8 65 ₪ 1400
4X10 מטר 70 9 70 ₪ 1470
5X10 מטר 80 10 80 ₪ 1570
5X12 מטר 100 12 100 ₪ 1870

*המחירים של החבילות המוצגות מתייחסים לאיסוף עצמי והשכרה ליום אחד

כל היתרונות בהשכרת אוהלים לאירועים במרכז

  1. מחיר – אי אפשר להתעלם מהיתרון המרכזי של האוהל והוא המחיר. השוואה מהירה בין עלות של אולם אירועים לבין עלות של אוהל אירועים ללילה תוביל למסקנה ברורה כי השכרת אוהל במרכז תעלה לך הרבה פחות מהשכרת אולם אירועים או גן אירועים לכמה שעות בערב.
  2. האוהל "שינה את פניו" – נכון להיום קיים היצע גדול של אוהלים וכל אחד יכול לבחור את גודל האוהל בו הוא מעוניין ואת דגם האוהל המתאים לאירוע. בין אם מדובר על דגם עם חלון אחד או שניים, דגם עם חלונות לכל רוחבו ועוד. האוהלים המוצעים כיום שייכים לעולם חדש וטכנולוגי של אוהלים עמידים, יפים ומרווחים.
  3. חומרי האוהל – בניגוד לעבר, כיום האוהלים המוצעים להשכרה במרכז עשויים מחומרים חזקים ואיכותיים אשר עמידים בפני פגעי מזג האוויר ויכולים לספק לך בידוד מלא ממזג האוויר השורר בחוץ.
  4. התאמת האוהל לאירוע – גדלי האוהלים הרבים מאפשרים לך להתאים את האוהל לאירוע, לכמות האנשים שיגיעו לאירוע ובנוסף מעניקה לך את האופציה לעצב ולצייד אותו בהתאם לדרישות שלך. למשל ניתן להוסיף תמורת תשלום פתרונות קירור לאירועים כגון מאווררים ומזגנים ניידים בימים החמים או פתרונות חימום כגון תנורים, פטריות חימום ועוד.

לסיכום, צוות "אוהלי הפסגה" ישמח לעמוד לשירותך עם כל השאלות לגבי השכרת אוהל במרכז. המומחים שלנו יעשו הכל כדי להפוך את האירוע שלך למפואר כפי שחלמת.

לקבלת עזרה נוספת והזמנת אוהלים להשכרה במרכז חייגו בכל שעות היממה בטלפון 072-3923350

כאן לשירותך, חברת אוהלי הפסגה