מעוניינים להשכיר אוהל לאירוע ברמת גן? אוהלי הפסגה כאן לשירותכם! השכרת אוהלים לאירועים ברמת גן או למטרות אחרות במחירים משתלמים במיוחד , משלוח עד אליכם עוד היום.

אוהלים להשכרה לאירועים בהתאמה אישית
להשכיר אוהל לאירוע ברמה גבוהה תמונה
השכרת אוהל לאירוע מיוחד
הזמנת אוהלים לאירועים וציוד מקיף

השכרת אוהלים ברמת גן – הדרך היעילה והקלה ביותר!

תוכן ראשי

חברת "אוהלי הפסגה" מומחית בהשכרת אוהלים לאירועים ברמת גן ופועלת בתחום מזה שנים רבות. מעבר לאוהלים, חברתנו מציעה לך שירות מלא הכולל ייעוץ והכוונה, התאמת חבילת השכרת אוהלים תפורה אישית וציוד נלווה שיגשים את חלום האירוע שלך במחירים מעולים!

אילו סוגי אוהלים קיימים בשוק?

השכרת אוהלים ברמת גן

השכרת אוהלים ברמת גן

כל אירוע מאופיין במרכיבים אחרים כגון עונת השנה בו הוא מתקיים, כמות האורחים שתתארח בו ותוואי השטח עליו יוקם האוהל. בדיוק בגלל המורכבות והדינמיות הדרושות בהקמת אוהל לאירוע שלך, חברת "אוהלי הפסגה" מחזיקה מלאי גדול ומגוון של אוהלים להשכרה ברמת גן בשלל גדלים לכל עונות השנה. אצלנו ניתן למצוא:

  • אוהלים בגדלים שונים לאירוח קהל של 30/50/65 איש.
  • אוהלי ענק המיועדים לאירוח של החל מ-70 ועד 100 איש.
  • אוהלים ממוזגים עונתיים המותאמים לחודשי הקיץ והחורף.

איך ניתן להתאים אוהל לאירוע שלי?

כבר בשיחת הטלפון הראשונה, נציגינו יקבלו ממך פרטים אודות האירוע שלך. לאחר שנבין ונאפיין את מורכבות האירוע שלך, הדרישות הספציפיות שלך והתקציב שלך, נוכל להתאים לך חבילת השכרת אוהלים לאירוע שלך. בזכות מגוון הגדלים והציוד הנלווה שלנו, נוכל לקיים כל אירוע באוהלים שלנו החל מברית/ה, בר/בת מצווה וחתונה קטנה ועד לאירוע עסקי, השקה של מוצר חדש ועוד.

מחירון אוהלים להשכרה כללי

מידות האוהל כמות אנשים כמות שולחנות כמות כסאות מחיר
3X6 מטר 30 4 30 ₪ 870
4X6 מטר 50 6 50 ₪ 1270
4X8 מטר 65 8 65 ₪ 1400
4X10 מטר 70 9 70 ₪ 1470
5X10 מטר 80 10 80 ₪ 1570
5X12 מטר 100 12 100 ₪ 1870

*המחירים של החבילות המוצגות מתייחסים לאיסוף עצמי והשכרה ליום אחד

מה חשוב לבדוק לפני השכרת אוהל אירועים ברמת גן?

כמו בכל מוצר או שירות, תמיד טוב להשוות מחירים עם מספר מתחרים. מעבר למחיר, יש לבדוק את זמינות החברה המספקת, מגוון האוהלים שהיא מציעה וכמובן אילו מוצרים משלימים היא מציעה כדי להשלים את כל תמונת האירוע. חברת "אוהלי הפסגה" מעניקה לך שיחת ייעוץ חינם במהלכה נתאים עבורך חבילת השכרת אוהלים ברמת גן מותאמת אישית למידות האירוע שלך ולתקציב שלך.

בין המוצרים המשלימים של חברת "אוהלי הפסגה" ניתן למצוא מקררים לאירוע להשכרה, תנורים, פטריות חימום, כסאות, שולחנות, מזרנים, מחצלות ועוד. הכל כדי להפוך את השהות באירוע שלך לנעימה, נוחה וקלילה.

חברת "אוהלי הפסגה" זמינה עבורך 24/7 עם מחירים סופר משתלמים ושירות מלא שימלא את כל דרישות האירוע שלך ויעמוד במסגרת התקציב שלך.
לפרטים נוספים ולשיחת ייעוץ בנושא אוהלים להשכרה ברמת גן ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני בכל שעות היממה בטלפון: 072-392-3350