מחפשים להשכיר אוהל אבלים בנס ציונה? אוהלי הפסגה לרשותכם גם בזמנים הקשים ביותר, השכרת סוכת אבלים בנס ציונה בהתאמה אישית במחירים הוגנים ללקוחותנו באזור נס ציונה והסביבה.

השכרת אוהל אבלים לתקופת השבעה
אוהל אבלים להשכרה מחיר זול להיום
אוהלים לאבלים תמונות
כל חבילות אוהלי האבלים שלנו כוללות:
  • אוהל אבלים איכותי בגודל המשתנה בהתאם לחבילה
  • שולחנות עץ גדולים
  • כסאות פלסטיק
  • מיחם
  • פלטת שבת
  • סידורי תפילה
  • כסאות אבלים

מחירי החבילות נעים בין 870-1870 ש"ח ומשתנים לפי גודל האוהל

לפרטים התקשרו: 072-392-3350
סוגי חבילות אוהלי אבלים:
השכרת אוהל אבלים 3X6 מטר ל – 30 איש
השכרת אוהל אבלים 4X6 מטר ל – 50 איש
השכרת אוהל אבלים 4X8 מטר ל – 65 איש
השכרת אוהל אבלים 4X10 מטר ל – 70 איש
השכרת אוהל אבלים 5X10 מטר ל – 80 איש
השכרת אוהל אבלים 5X12 מטר ל 100 איש

אוהל אבלים בנס ציונה – הבחירה המקצועית

התקנה של אוהל אבלים בנס ציונה הינו שירות אשר חייב להתבצע תוך פרק זמן קצר מרגע פנייתכם לקבלת השירות, זאת לנוכח החשיבות הרבה הנלווית להקמת אוהלי אבלים היכולים לאכלס תוך פרק זמן קצר את קהל המנחמים המגיע למקום בו בני המשפחה האבלה יושבת שבעה. לכן חברת "אוהלי הפסגה" ממליצה לכם להשתמש בשירותים של חברה מקצועית, יעילה ובעלת ניסיון רב בתחום כדי שכל האירוע יתקיים על הצד הטוב ביותר.

לפרטים נוספים והזמנות ניתן להתקשר ל"אוהלי הפסגה" 24/7 בטלפון 072-392-3350

התקנת אוהלי אבלים 24/7 בנס ציונה

השכרת אוהל אבלים בנס ציונה

השכרת אוהל אבלים בנס ציונה

חברת "אוהלי הפסגה" מפורסמת בשירות מהיר ומיידי להתקנת אוהלי אבלים בנס ציונה. אם מישהו מהקרובים לכם מתחיל לשבת שבעה בנס ציונה ואתם רוצים להפוך לו ולמשפחתו את הישיבה לנוחה יותר ומרווחת יותר, שירות של אוהל אבלים להשכרה בנס ציונה הוא הפתרון שיפתור את הבעיה. הקמת האוהל לא מצריכה אישורים מיוחדים (במידה כמובן שהוא מוקם במקום שלא מפריע לאנשים), האוהל הוא מהיר התקנה והוא מאפשר לשהות בו בכל מזג אויר. חברת "אוהלי הפסגה" היא החברה המובילה בתחום והיא תסייע לכם ברגישות ותוך זמן קצר. באמצעות צוותי ההתקנות מנוסים ומיומנים בכל תוואי שטח, יכולה להיות לכם דאגה אחת פחות. הצוותים שלנו פרוסים במספר מוקדים ומופעלים עבורכם במהירות וביעילות המקסימליים. הכל כדי לעזור לכם לעבור את השבעה או האזכרה במינימום התעסקות.

השכרת אוהל אבלים בנס ציונה

למה לבחור דווקא בחברת "אוהלי הפסגה"? כי לחברת "אוהלי הפסגה" יש את הניסיון הרב ביותר בתחום. היא מאפשרת השכרת אוהלי אבלים בנס ציונה כמו גם בערים אחרות עד לתפוסה של 100 אנשים, אוהלים ענקיים ונוחים. בנוסף, ניתן להשכיר גם אביזרים נלווים כסאות, שולחנות ואמצעי קירור וחימום, כל מה שצריך לרווחת היושבים והמנחמים.

כמה עולה השכרת אוהל אבלים בנס ציונה?

מחיר אוהל האבלים נגזר מסוג חבילת אוהל האבלים והשכרת ציוד נלווה נוסף. חברת אוהלי הפסגה תעשה הכל כדי לעזור לכם בשעה הקשה ותתאים את חבילת השכרת אוהל אבלים המיוחדת עבורכם.

מחירון אוהלי אבלים להשכרה

מידות האוהל כמות אנשים כמות שולחנות כמות כסאות מחיר
3X6 מטר 30 4 30 ₪ 870
4X6 מטר 50 6 50 ₪ 1270
4X8 מטר 65 8 65 ₪ 1400
4X10 מטר 70 9 70 ₪ 1470
5X10 מטר 80 10 80 ₪ 1570
5X12 מטר 100 12 100 ₪ 1870

*המחירים של החבילות המוצגות מתיחסים לאיסוף עצמי והשכרה ליום אחד

אוהלי אבלים להשכרה בנס ציונה בגדלים שונים 

כשניגשים לבחור גודל של אוהל אבלים יש לקחת בחשבון את גודל המשפחה האבלה ואת כמות המנחמים הצפויה להגיע. נתונים אלו יעזרו לכם לבחור את גודל האוהל המתאים לכם, לתכנן נכון את התקציב שלכם וימנעו מצבים בהם ישנה צפיפות בגלל אוהל קטן מדי או תחושת בדידות בעקבות אוהל גדול מדי.

אוהלים איכותיים המותאמים לכל ימות השנה 

חשוב לציין שמלאי האוהלים של חברת "אוהלי הפסגה" מורכב מאוהלי אבלים המותאמים לכל ימות השנה, כאשר כל אוהל מגיע עם תשתיות להתקנת אמצעים חשמליים המיועדים למטרות חימום או קירור סביבת האוהל בהתאם לעונת השנה בה המשפחה האבלה יושבת שבעה. כמו כן, בכל סוגי האוהלים של חברת אוהלי הפסגה, ניתן למצוא פתחי אוורור ואפשרויות פתיחה וסגירה של יריעות האוהל מכל צד אפשרי.

מעוניינים עוד היום להזמין את שירותי השכרת אוהל אבלים בנס ציונה? אתם יכולים ליצור איתנו קשר  בטלפון: 072-392-3350 בהקדם ונשמח לסייע לכם!