מעוניינים להשכיר אוהל לאירוע בהרצליה? אוהלי הפסגה כאן לשירותכם! השכרת אוהלים לאירועים בהרצליה או למטרות אחרות במחירים משתלמים במיוחד , משלוח עד אליכם עוד היום.

אוהלים להשכרה לאירועים בהתאמה אישית
להשכיר אוהל לאירוע ברמה גבוהה תמונה
השכרת אוהל לאירוע מיוחד
הזמנת אוהלים לאירועים וציוד מקיף

חברת "אוהלי הפסגה" עוסקים ומתמחים במתן פתרונות השכרת אוהלים בהרצליה. אצלנו מובטח לכם שירות מקצועי ללא דופי הכולל גם שירותי ייעוץ והכוונה בכל הנוגע לסוג וגודל האוהל הנדרש לכם, וכל זאת בהתאמה אישית מלאה לצרכי האירוח שלכם. לרשותנו, היצע מרשים של אוהלים להשכרה, כאשר בין יתר סוגי האוהלים אותם ניתן למצוא אצלנו נכללים גם אוהלים ממוזגים למטרות אירוח במהלך חודשי הקיץ החמים.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לאוהלים להשכרה בהרצליה ניתן להתקשר אלינו בטלפון – 072-392-3350 

למה צריך בכלל אוהלים להשכרה? אם אתם עומדים בפני אירוע כלשהוא בחצר הבית או בכל מקום אחר בחוץ, תבינו את זה די מהר. אירוע בחוץ בעיקר כשמזג האוויר הצפוי עלול להיות מתעתע, מחייב פתרונות איכותיים ופתרונות כאלו מגיעים בצורה השכרת אוהלים. כשמדובר על השכרת אוהלים בהרצליה כמו גם במקומות רבים אחרים, חברת "אוהלי הפסגה" היא החברה המובילה, חברה שמספקת אוהלים שמתאימים עד ל-100 אנשים ברמה הגבוהה ביותר.

השכרת אוהלים בהרצליה לכל מטרה

תוכן ראשי

אוהלי האיכות שלנו מגיעים במספר דגמים והם מיועדים לאירועים שונים כגון: טקסי חינה ובריתות, אירועי קד"מ ואירועים עסקיים, אירועי שבת חתן, אוהלי שבעה לאבלים ועוד. השכרת אוהלים בהרצליה דרך "אוהלי הפסגה" תבטיח לכם שירות מקצועי מקיף באפיון האירוע ותכנון ציוד המתאים לאירוע הספציפי שלכם, פתרונות שינוע והובלה ושירותי הרכבה ופירוק של האוהל.

הצוות שלנו מנוסה ומיומן ויכול להעניק לכם  את כל השירותים הקיימים באוהלי הפסגה מהיום להיום!

נשמח לעמוד לשירותכם בהזמנת אוהל לאירוע שלכם בטלפון – 072-392-3350

כמה עולה השכרת אוהל לאירועים בהרצליה?

אוהלי אירועים מגיעים בשלל גדלים ומתאימים לאירועים שונים. בהתאם לזה המחיר משתנה ולכן אוהלי הפסגה ממליצה לכם להעריך את כמות האנשים אשר יגיעו לאירוע שלכם ואף לערוך אישור הגעה על מנת שהתאמת האוהל תהיה מושלמת.

מחירון אוהלים להשכרה כללי

מידות האוהל כמות אנשים כמות שולחנות כמות כסאות מחיר
3X6 מטר 30 4 30 ₪ 870
4X6 מטר 50 6 50 ₪ 1270
4X8 מטר 65 8 65 ₪ 1400
4X10 מטר 70 9 70 ₪ 1470
5X10 מטר 80 10 80 ₪ 1570
5X12 מטר 100 12 100 ₪ 1870

*המחירים של החבילות המוצגות מתייחסים לאיסוף עצמי והשכרה ליום אחד

בנוסף, יש להתחשב במספר גורמים אשר יכולים להשפיע על המחיר הסופי:

  • בעונות השנה ולבדוק אפשרויות של חימום אוהל בחודשי החורף או צינון האוהל בימי הקיץ החמים.
  • כסאות ושולחנות
  • מחצלות ומזרנים
  • תנורים
השכרת אוהלים בהרצליה

השכרת אוהלים בהרצליה

אנחנו ממליצים לכם לבדוק מספר מתחרים במקביל על מנת להבין את סדרי הגודל של המחירים בשוק ובמקביל להיזהר מהצעות זולות מדי או יקרות מדי. חברה הגונה תדע לספק לכם מחירים תחרותיים מחד אך הוגנים מאידך על מנת שכל הצדדים יהיו מרוצים והאירוע שלכם יצא לפועל בדיוק כמו שדמיינתם אותו.

שירות מקצועי ואמין – אוהלי הפסגה

השכרת אוהלים בהרצליה עם חברת "אוהלי הפסגה" תספק לכם את השקט הנפשי הדרוש לכם. חברתנו מספקת גם ציוד נוסף כמו שירות השכרת מצננים או מחממים, כיסאות, שולחנות וכל ציוד אחר, ועושה זאת עבור מאות לקוחות כבר לא מעט זמן. צוות החברה ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם.

חברת "אוהלי הפסגה" כאן לעזור לכם לתכנן נכונה את האירוע שלכם ותספק לכם אוהלים להשכרה בהרצליה במחירים ללא תחרות!

אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו בטלפון 072-392-3350

כאן לשירותכם, אוהלי הפסגה