מחפשים להשכיר אוהל אבלים באבן יהודה? אוהלי הפסגה לרשותכם גם בזמנים הקשים ביותר, השכרת סוכת אבלים באבן יהודה בהתאמה אישית במחירים הוגנים ללקוחותנו באזור אבן יהודה והסביבה.

השכרת אוהל אבלים לתקופת השבעה
אוהל אבלים להשכרה מחיר זול להיום
אוהלים לאבלים תמונות
כל חבילות אוהלי האבלים שלנו כוללות:
  • אוהל אבלים איכותי בגודל המשתנה בהתאם לחבילה
  • שולחנות עץ גדולים
  • כסאות פלסטיק
  • מיחם
  • פלטת שבת
  • סידורי תפילה
  • כסאות אבלים

מחירי החבילות נעים בין 870-1870 ש"ח ומשתנים לפי גודל האוהל

לפרטים התקשרו: 072-392-3350
סוגי חבילות אוהלי אבלים:
השכרת אוהל אבלים 3X6 מטר ל – 30 איש
השכרת אוהל אבלים 4X6 מטר ל – 50 איש
השכרת אוהל אבלים 4X8 מטר ל – 65 איש
השכרת אוהל אבלים 4X10 מטר ל – 70 איש
השכרת אוהל אבלים 5X10 מטר ל – 80 איש
השכרת אוהל אבלים 5X12 מטר ל 100 איש

אבן יהודה בוחרת אוהלי הפסגה

השכרת אוהל אבלים באבן יהודה

השכרת אוהל אבלים באבן יהודה

אחת הבעיות הגדולות ביותר כשיושבים שבעה היא המקום. זה יכול להיות בית קטן יחסית בו צריכים להצטופף המנחמים יחד עם האבלים, וזה יכול להיות בית גדול אך כמות המנחמים היא כזו שלא מאפשרת לכולם להיכנס ברווחה. בדרך כלל זה קורה כשיש הרבה אבלים אבל גם אם לא, צריך לדאוג שיהיה נוח ומרווח, שיהיה מקום לכיבוד ומקום לאנשים לשבת. איך דואגים לזה? עם אוהל אבלים כמובן של חברת "אוהלי הפסגה". אוהל אבלים מהווה הפתרון האופטימלי ביותר לאירוח קהל מנחמים המגיעים לבית המשפחה היושבת שבעה, ובין היתר ניתן לעשות בו שימוש גם למטרות קיומן של תפילות יומיות הנערכות במהלך השבעה ו/או אזכרות. אצלנו ב"אוהלי הפסגה" ניתן למצוא מגוון רחב של סוכות אבלים במידות שונות. סוכות אלה מיועדות לקהל מבקרים של 30 עד 100 איש המגיעים לנחם את בני המשפחה אשר איבדו את היקר להם מכל.

לקבלת הצעת מחיר מיידית ניתן לפנות אלינו בטלפון: 072-392-3350

השכרת אוהל אבלים ב"אוהלי הפסגה"

כחברה המתמחה במתן פתרונות השכרה של אוהלים לכל מטרה, אצלנו ב"אוהלי הפסגה" מובטח לכם שירות מקצועי ללא דופי גם ברגעים קשים בהם נחוץ לכם שירות של אוהל אבלים להשכרה באבן יהודה. פתרונות השירות המוצעים לכם על ידינו כוללים שירותי ייעוץ בכל הנוגע לסוג וגודל האוהל, שירותי הקמה ופירוק של האוהל במקום הרלוונטי לך, אספקת מערכות ציוד נלווה הנדרש לך לימי השבעה ו/או לקיומן של אזכרות, וכמובן, שירותי שינוע והובלה של אוהל האבלים למקום היעד הרלוונטי לכם.

מחירון אוהלי אבלים להשכרה

מידות האוהל כמות אנשים כמות שולחנות כמות כסאות מחיר
3X6 מטר 30 4 30 ₪ 870
4X6 מטר 50 6 50 ₪ 1270
4X8 מטר 65 8 65 ₪ 1400
4X10 מטר 70 9 70 ₪ 1470
5X10 מטר 80 10 80 ₪ 1570
5X12 מטר 100 12 100 ₪ 1870

*המחירים של החבילות המוצגות מתיחסים לאיסוף עצמי והשכרה ליום אחד

השכרת אוהל אבלים באבן יהודה בכל ימות השנה

אוהל אבלים באבן יהודה יחסוך את כאב הראש של "אירוח" בבית. לא צריך לדאוג כל הזמן שהוא יהיה מסודר ולא צריך להתחיל ולנקות אחרי אחרון המנחמים. אצלנו ב"אוהלי הפסגה", עומדים לרשותכם דגמים שונים של אוהלי אבלים הניתנים להשכרה מיידית לפרקי זמן של שבוע ימים ו/או עד חודש ימים בהתאם לצורך. אוהלי האבלים שלנו ניתנים להקמה בכל תוואי שטח אפשרי, כאשר השכרת אוהלי אבלים באמצעותנו מתאפשרת לאורך כל ימות השנה. אוהלי האבלים שלנו מותאמים לכל תנאי מזג האוויר, כאשר בין יתר פתרונות השירות המוצעים לכם על ידינו, ניתן למצוא גם פתרונות לחימום ו/או קירור של אוהלים שמתאימים לאבלים בהתאם לחודשי השנה ותנאי מזג האוויר העונתיים. בנוסף, חברת "אוהלי הפסגה" מספקת ציוד נלווה להשכרה כמו כסאות / שולחנות להשכרה, מזרנים ועוד.

אוהל אבלים בהתאמה אישית מלאה

אנחנו ב"אוהלי הפסגה", מאפשרים גם לכם להסתייע בידע ובניסיון העומד לרשותנו בכל הנוגע להשכרת אוהלי אבלים, כאשר במסגרת שירותי ההשכרה אנו נייעץ לכם בנוגע לסוג וגודל אוהל האבלים המותאם ביותר עבורכם וזאת בהתאם לגודל המקום הרלוונטי עבורך להתקנת האוהל ובהתאם לצפי מספר המנחמים העתיד לפקוד את המקום לאורך ימות השבעה או האזכרה.

לקבלת מידע נוסף ומחירים עבור השכרת סוכת אבלים באבן יהודה חייגו: 072-392-3350

איתכם בשעתכם הקשה,

"אוהלי הפסגה"