מחפשים להשכיר אוהל אבלים בנתניה? אוהלי הפסגה לרשותכם גם בזמנים הקשים ביותר, השכרת סוכת אבלים בנתניה בהתאמה אישית במחירים הוגנים ללקוחותנו באזור נתניה והסביבה

השכרת אוהל אבלים לתקופת השבעה
אוהל אבלים להשכרה מחיר זול להיום
אוהלים לאבלים תמונות
כל חבילות אוהלי האבלים שלנו כוללות:
  • אוהל אבלים איכותי בגודל המשתנה בהתאם לחבילה
  • שולחנות עץ גדולים
  • כסאות פלסטיק
  • מיחם
  • פלטת שבת
  • סידורי תפילה
  • כסאות אבלים

מחירי החבילות נעים בין 870-1870 ש"ח ומשתנים לפי גודל האוהל

לפרטים התקשרו: 072-392-3350
סוגי חבילות אוהלי אבלים:
השכרת אוהל אבלים 3X6 מטר ל – 30 איש
השכרת אוהל אבלים 4X6 מטר ל – 50 איש
השכרת אוהל אבלים 4X8 מטר ל – 65 איש
השכרת אוהל אבלים 4X10 מטר ל – 70 איש
השכרת אוהל אבלים 5X10 מטר ל – 80 איש
השכרת אוהל אבלים 5X12 מטר ל 100 איש

הצורך שבהשכרת אוהל אבלים וודאי אינו משמח, אולם הוא חיוני על מנת לקיים את אירוע השבעה באופן מכובד ונוח ככל שניתן וזאת על מנת להקל הן על המשפחה והן על הקרובים והאורחים. פטירה של אדם קרוב ואהוב הינה כואבת, אך מדובר בחלק טבעי מהחיים, כאשר לאחר ההלוויה נהוג ביהדות לקיים שבעה ולאפשר למכרים לנחם את בני משפחת הנפטר. לאחר אירוע כואב וטראומטי כגון מוות של אדם קרוב, הרי שקיים קושי רב לעסוק בעניינים הארגוניים של קיום השבעה. לשם כך ,ניתן להסתייע בשירותיה של חברה מקצועית אשר זהו תחום התמחותה ואשר ביכולתה לדאוג לפן הארגוני של קיום השבעה הכולל השכרת אוהל אבלים שיארח בצורה מכובדת ונוחה את האורחים. אוהלי הפסגה הינה חברה מקצועית וותיקה בתחום של ארגון אירועים בהם כאלה משמחים יותר או פחות. אחד משירותי החברה החשובים והחיוניים הינו השכרת אוהל אבלים בנתניה וסוכת אבלים אשר מספק מענה לתושבי האזור, מקל ואף חוסך דאגות מיותרות.

למידע נוסף ולייעוץ ללא התחייבות לגבי השכרת אוהלי אבלים בנתניה חייגו אלינו בטלפון: 072-392-3350

מי זקוק לאוהל אבלים בנתניה?

הצורך בהשכרת אוהל אבלים בנתניה נובע כמובן מפטירה מצערת של בן משפחה, חבר קרוב או מכר. מנהג קיום השבעה ביהדות הינו בעל חשיבות רבה ועל אף תחושת הצער הקשה, הקרובים עושים מאמץ עליון לכבד את זכר הנפטר ולאפשר לקרובים לנחם את בני המשפחה. ארגון השבעה בדרך כלל מהווה משימה מורכבת בשעה כה קשה, ולכן ניתן ומומלץ להיעזר בשירות השכרת אוהל אבלים בנתניה מידי חברה מקצועית, אשר יבטיח הקמה ותפעול מתחם אירוח מכבד ונוח. אוהל אבלים בנתניה וכן אוהלים ענקיים מספקים אפשרות לאירוח של מבקרים ומנחמים רבים, תוך מתן נוחות מרבית והגנה מפני תנאי מזג האוויר השונים לאורך כל עונות השנה. השכרת אוהל אבלים בנתניה הינו שירות המתאים לתושבי האזור ובעל חשיבות עליונה במטרה לאפשר קיום תפילות. אוהל אבלים בנתניה כולל התאמה אישית לצרכי הלקוח בהתאם למספר המוזמנים ותנאי השטח הקיימים במקום. לצד הקמת סוכת האבלים, אנו נסייע בידכם בשורה של שירותים נלווים הכוללים אספקה של ציוד מתאים וכל זאת במטרה להקל עליכם עד כמה שניתן.

מחירון אוהלי אבלים להשכרה

מידות האוהל כמות אנשים כמות שולחנות כמות כסאות מחיר
3X6 מטר 30 4 30 ₪ 870
4X6 מטר 50 6 50 ₪ 1270
4X8 מטר 65 8 65 ₪ 1400
4X10 מטר 70 9 70 ₪ 1470
5X10 מטר 80 10 80 ₪ 1570
5X12 מטר 100 12 100 ₪ 1870

*המחירים של החבילות המוצגות מתיחסים לאיסוף עצמי והשכרה ליום אחד

כיצד תבחרו את אוהל האבלים המתאים עבורכם?

צוות היועצים ואנשי הצוות של אוהלי הפסגה, הינו בעל ניסיון מקצועי עשיר בקיום, ארגון והפקה של אירועים משמחים כחתונה או יום הולדת לצד אירועים מעציבים דוגמת פטירה והקמת אוהל וסוכת אבלים. בעזרת ייעוץ מידי אנשי מקצוע מומחים, אנו נתאים עבורכם את אוהל האבלים הדרוש לצרכיכם וזאת מתוך התייחסות לכלל ההיבטים הרלוונטיים והחשובים בהם:

  • המספר הצפוי של האורחים והמבקרים אשר באים לנחם.

  • תנאי השטח השוררים במקום הקמת סוכת האבלים, בין א מדובר בחצר הבית או אתר אחר המתאים לקיום האירוע.

  • תנאי מזג האוויר השוררים במועד קיום השבעה.

  • התאמת הציוד הנלווה החיוני לקיום האירוע דוגמת מצננים או תנורים, השכרת מקררים, מאווררים, מיחמים ועוד.

  • בחירת הדגם המתאים לייעוד, תוך הקפדה על איכות ועמידות שיבטיחו כי האירוע יעבור בשלום ועל הצד הטוב ביותר.

מדוע להשכיר אוהל אבלים דווקא מאוהלי הפסגה?

אוהל אבלים בנתניהחברת אוהלי הפסגה הינה מהמובילות והמנוסות בתחום השכרת אוהלים לאירועים בהם השכרת אוהל אבלים בנתניה. שירותי החברה כוללים את כל שדרוש למשפחה לשם הקמת סוכת אבלים מכובדת וקיום השבעה בנוחות מרבית, תוך דאגה לכל הפרטים הרלוונטיים וזאת במטרה לחסוך מכם דאגות מיותרות. אנו מספקים אוהל אבלים להשכרה בנתניה עבור תושבי האזור וזאת בהתאמה אישית לצרכי והעדפות הלקוח. אצלנו באוהלי הפסגה, תוכלו לבחור משלל דגמים איכותיים ועמידים של אוהלי אבלים בגדלים שונים המהווים פתרון נוח ואיכותי לאירוח מכובד.

מחיר השכרת אוהל אבלים בנתניה

מחיר השכרת אוהל אבלים בנתניה משתנה בהתאם לכמה מרכיבים בהם: גודל האוהל הדרוש בהתאמה למספר האורחים הצפוי, סוג האוהל המתאים לכם, משך זמן ההשכרה, הוספה של ציוד נלווה במידה ונדרש, עלות משלוח והתקנה ועוד. אנו בחברת אוהלי הפסגה מקפידים להעניק ללקוחותינו מחיר הוגן בעבור כל סוגי האוהלים שמתאימים לאבלים ומותאם אישית לכל צורך.

אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע במציאת אוהל אבלים בנתניה המתאים לקיום השבעה. לקבלת מידע נוסף, השאירו פרטים או צרו קשר בטלפון: 072-392-3350