מעוניינים להשכיר אוהל לאירוע באשקלון? אוהלי הפסגה כאן לשירותכם! השכרת אוהלים לאירועים באשקלון או למטרות אחרות במחירים משתלמים במיוחד , משלוח עד אליכם עוד היום.

אוהלים להשכרה לאירועים בהתאמה אישית
להשכיר אוהל לאירוע ברמה גבוהה תמונה
השכרת אוהל לאירוע מיוחד
הזמנת אוהלים לאירועים וציוד מקיף

מומחים בהשכרת אוהלים באשקלון

תוכן ראשי

אצלנו בחברת "אוהלי הפסגה" ממתין לכם היצע מרשים ואיכותי של אוהלים להשכרה לכל מטרה. אוהלים אלו עומדים לרשותכם במסגרת שירותי השכרת אוהלים באשקלון והם כוללים מבחר עשיר של אוהלי איכות המותאמים לכל תוואי שטח ולכל משימה. בנוסף אנו מספקים שירותים של השכרת ציוד נלווה כגון כסאות ושולחנות להשכרה, פתרונות חימום/קירור אוהלים ועוד.

להזמנת אוהל לאירוע שלכם מהיום להיום במחירים נוחים ניתן לפנות לצוות אוהלי הפסגה בטלפון – 072-392-3350 

איכות, שירות ומקצועיות – אוהלי הפסגה 

השכרת אוהלים באשקלון

השכרת אוהלים באשקלון

כחברה המתמחה במתן פתרונות שירות להשכרת אוהלים בפריסה ארצית, אצלנו ב"אוהלי הפסגה", מובטחים לכם אוהלי איכות עמידים וחזקים המתוחזקים על ידינו על הצד הטוב ביותר לאורך כל ימות השנה. השכרת אוהלים באשקלון הינו שירות מקצועי המאפשר גם לכם לשכור את האוהל האיכותי ביותר לפרקי זמן קצרים ו/או ארוכים, וזאת בהתאם למטרות ההקמה של האוהל.

אם אתם רוצים לארגן אירוע בחוץ, בין אם הוא אירוע משמח כמו יום הולדת או חתונה או חלילה עצוב כמו שבעה, אתם צריכים אוהל לקיים בו את האירוע.

חברת "אוהלי הפסגה" משכירה אוהלי ענק עד ל-100 אנשים. לרשותכם אוהלים איכותיים שיגנו על המשתתפים באירוע מפני מזג האוויר שבחוץ: אוהלי איכות לאירועים עסקיים, אוהלי איכות המשמשים כסוכת אבלים לימי שבעה, לאזכרות וכדומה, אוהלי איכות לשבתות חתן ובריתות ואוהלים נוספים לכל מטרה.

מחירון אוהלים להשכרה כללי

מידות האוהל כמות אנשים כמות שולחנות כמות כסאות מחיר
3X6 מטר 30 4 30 ₪ 870
4X6 מטר 50 6 50 ₪ 1270
4X8 מטר 65 8 65 ₪ 1400
4X10 מטר 70 9 70 ₪ 1470
5X10 מטר 80 10 80 ₪ 1570
5X12 מטר 100 12 100 ₪ 1870

*המחירים של החבילות המוצגות מתיחסים לאיסוף עצמי והשכרה ליום אחד

השכרת אוהלים באשקלון – כל השירותים במקום אחד!

השכרת אוהלים באשקלון כמו בכל מקום אחר צריכה להיות מחברה אמינה, איכותית ובעלת ניסיון רב. כזו היא חברת "אוהלי הפסגה" שהשכירה, התקינה ופירקה עבור מאות לקוחות, ופעם אחר פעם מקבלת פידבקים חיוביים ואין סוף המלצות.

במידה ונחוץ לכם אוהל איכותי לטובת אירוח אירועים כאלו ואחרים באשקלון, אצלנו ב"אוהלי הפסגה", מובטח לכם השירות הטוב ביותר. מבין שירותי השכרת אוהלים באשקלון  שאנו מציעים תוכלו למצוא את השירותים הבאים:

  • שירותי ייעוץ והכוונה בכל הנוגע לסוג וגודל האוהל הנחוץ לכם
  • שירותי שינוע והובלה לנקודת היעד הרלוונטית להקמת האוהל
  • שירותי הרכבה ופירוק של האוהל הייעודי בהתאם לתנאי השטח בנקודת היעד
  • אספקת מערכות ציוד נלוות כגון: כסאות ושולחנות, פתרונות תאורה והגברה, פתרונות חימום וקירור ועוד!

הפתרון המקיף והכולל אותו אנו מעמידים לרשותכם, מאפשר לכם ליהנות מהשירות המקצועי ביותר בענף השכרת ציוד לאירועים בכלל והשכרת אוהלים לאירועים בפרט. פתרונות אלו בשילוב היצע האוהלים העומד לרשותנו, מאפשר לכם לבחור את האוהל הנכון בהתאם לכל צרכי האירוח הנחוצים לכם. השכרת אוהלים באשקלון עם חברת "אוהלי הפסגה" תאפשר לכם להיות רגועים ולדעת שבכל הקשור למקום בו מתקיים האירוע, אין לכם דאגות.

בדומה לכל עיר אחרת בה אנו מספקים את השירות, גם באשקלון, תוכלו למצוא צוות מקצועי מטעמנו המגיע לנקודת היעד בה אנו נדרשים להקים את האוהל עבורכם. מטרת הביקור היא לבדוק את תנאי השטח ובהתאמה אליהם לבחור עבורכם את סוג האוהל האופטימלי ביותר.

אצלנו תקבלו שירות של אוהלים להשכרה באשקלון במחירים ללא תחרות! להזמנת אוהל לאירוע הבא שלכם ניתן לחייג לטלפון 072-392-3350 בשעות הפעילות ונציגנו ישמחו לעמוד לרשותכם ויחד איתכם להפוך את חווית האירוח שלך לבלתי נשכחת!