מעוניינים להשכיר אוהל לאירוע בכפר סבא? אוהלי הפסגה כאן לשירותכם! השכרת אוהלים לאירועים בכפר סבא או למטרות אחרות במחירים משתלמים במיוחד , משלוח עד אליכם עוד היום.

אוהלים להשכרה לאירועים בהתאמה אישית
להשכיר אוהל לאירוע ברמה גבוהה תמונה
השכרת אוהל לאירוע מיוחד
הזמנת אוהלים לאירועים וציוד מקיף

השכרת אוהלים בכפר סבא עושים רק דרך "אוהלי הפסגה"!

תוכן ראשי

אוהל קטן למסיבת קוקטייל, אוהל ענק למסיבת שחרור מהצבא או השכרת אוהל בינוני לאירוע בריתה, הכל במקום אחד! חברת "אוהלי הפסגה" מציעה לך פתרונות אירוח מתקדמים, זמינים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית ניתן להתקשר אלינו 24/7 לטלפון 072-3923350

דגשים להשכרת אוהלים בכפר סבא

  • השכרת אוהלים בכפר סבא

    השכרת אוהלים בכפר סבא

    בחירה נכונה של חברה – הכלל הראשון הוא לפנות אל חברה אשר מציעה שירות הכוונה והתאמה אישית של אוהל ללקוח.

  • איפיון צרכים – הכלל השני הוא להתכונן לשיחה עם תשובות לשאלות החשובות כגון: מהו האירוע אותו מתכננים? היכן מעוניינים למקם את האוהל? מהי כמות המוזמנים לאותו אירוע? האם האירוע יתקיים בחודשים החמים של השנה או החודשים הקרירים של השנה? האם שכרת ציוד לאירוע? מה התקציב שלך לאירוע?
  • חומרי האוהל – תמיד חשוב לוודא בחירת חברה המספקת אוהלים בכפר סבא אשר עשויים מחומרים עמידים ואיכותיים ביותר. כאן חשוב לוודא עם החברה שאותו אוהל בו בוחרים אכן ישרוד את תנאי מזג האוויר (גשם, רוחות, שמש יוקדת ועוד).
  • גודל האוהל – חשוב לברר האם החברה יכולה לספק לך אוהל המתאים לאירוע מצומצם של עשרות מוזמנים או אירוע בקנה מידה גדול המתאים לכמות גדולה של מוזמנים. יש לברר עם החברה האם  השכרת אוהל ענק בכפר סבא תתאים להפקת אירוע חתונה, בר מצווה וכן אירועים מצומצמים יותר בהם מעוניינים בחלוקה של האוהל ל- 2 רחבות: רחבה בה יוגש האוכל ורחבת ריקודים.
  • אוהל ממוזג – אחד הדברים החשובים באוהל הוא שהוא יהיה ממוזג ולכן חשוב לוודא עם החברה המציעה שירות השכרת אוהלים בכפר סבא שהאוהלים אותם היא מציעה לך אכן ממוזגים.

מחירון אוהלים להשכרה כללי

מידות האוהל כמות אנשים כמות שולחנות כמות כסאות מחיר
3X6 מטר 30 4 30 ₪ 870
4X6 מטר 50 6 50 ₪ 1270
4X8 מטר 65 8 65 ₪ 1400
4X10 מטר 70 9 70 ₪ 1470
5X10 מטר 80 10 80 ₪ 1570
5X12 מטר 100 12 100 ₪ 1870

*המחירים של החבילות המוצגות מתייחסים לאיסוף עצמי והשכרה ליום אחד

ציוד נלווה ושירותים נוספים

חשוב לוודא שהחברה מספקת ציוד נלווה לאוהלי האירועים אותם היא משכירה. ציוד כמו למשל כסאות, שולחנות, מזרונים, מקררים ועוד. בנוסף, יש לוודא שהחברה מאפשרת השכרת אמצעי חימום ואמצעי קירור לאוהלים ושצוות החברה מתחייב לשנע ולהתקין את האוהל המוזמן ובסיום תקופת השכירות הוא מתחייב לפרק ולשנע אותו חזרה והכל במחיר הוגן המתאים לתקציב שלך.

לקבלת הצעת מחיר מיידית ולפרטים נוספים לגבי אוהלים להשכרה בכפר סבא, ניתן להתקשר אל צוות המומחים של "אוהלי הפסגה" בטלפון 072-3923350

כאן בשבילך, "אוהלי הפסגה"