מעוניינים להשכיר אוהל לאירוע ברעננה? אוהלי הפסגה כאן לשירותכם! השכרת אוהלים לאירועים ברעננה או למטרות אחרות במחירים משתלמים במיוחד , משלוח עד אליכם עוד היום.

אוהלים להשכרה לאירועים בהתאמה אישית
להשכיר אוהל לאירוע ברמה גבוהה תמונה
השכרת אוהל לאירוע מיוחד
הזמנת אוהלים לאירועים וציוד מקיף

השכרת אוהלים לאירועים ברעננה – כך עושים את זה נכון

תוכן ראשי

חברת "אוהלי הפסגה" מתמחה מזה שנים רבות בתחום השכרת אוהלים לאירועים ומציעה לך שירות מלא החל מאיפיון האירוע שלך, התאמת חבילה תפורה אישית, הקמה וסידור של האוהל והציוד וכמובן פירוק האוהל בסיום האירוע.

אילו סוגי אוהלים קיימים בשוק? מה חשוב לבדוק כאשר ניגשים לבחור אוהלים להשכרה ברעננה? אילו שירותים נוספים לדרוש במסגרת שירותי השכרת אוהלים ברעננה? מדוע חשוב לבחור בחברה שתתאים לך חבילת אוהל לאירוע מותאמת אישית? פרשנו בפניך תשובות לכל השאלות האלו על מנת להכין אותך טוב יותר לקראת השיחה עם נציג חברת השכרת אוהלים לאירועים.

בחירת אוהל מתאים לאירוע שלך

השכרת אוהלים ברעננה

השכרת אוהלים ברעננה

חברת "אוהלי הפסגה" מחזיקה מגוון סוגי אוהלים בגדלים שונים המיועדים לאירועים של עד 70,50,30 ואפילו 100 אורחים. האוהלים ניתנים להקמה על גבי כל סוגי המשטחים – חצרות וגינות פרטיות עם מרבצי דשא, משטחי אספלט, כורכר ועוד. בנוסף, ברשותנו אוהלים ממוזגים המוכנים לחורף הקר ולקיץ הלוהט של האקלים הישראלי. לא משנה אם אתה צריך אותם מעכשיו לעכשיו בשל מקרה מצער או להבדיל לאירוע משמח שהחלטת להפיק במהירות, או שאתה צריך אותם לתאריך מסוים, עם חברת "אוהלי הפסגה" אתה יכול להיות רגוע. השכרת אוהלים ברעננה מחברת "אוהלי הפסגה" תאפשר לך להתעסק בדברים המשמעותיים, עם הידיעה שלפחות לאוהל ברמה גבוהה אתם לא צריכים לדאוג.

מחירון אוהלים להשכרה כללי

מידות האוהל כמות אנשים כמות שולחנות כמות כסאות מחיר
3X6 מטר 30 4 30 ₪ 870
4X6 מטר 50 6 50 ₪ 1270
4X8 מטר 65 8 65 ₪ 1400
4X10 מטר 70 9 70 ₪ 1470
5X10 מטר 80 10 80 ₪ 1570
5X12 מטר 100 12 100 ₪ 1870

*המחירים של החבילות המוצגות מתייחסים לאיסוף עצמי והשכרה ליום אחד

אוהל הוא לא רק אוהל

מעבר ליריעת הבד שתעטוף את האירוע שלך, באוהל עצמו ישנם עוד אלמנטים שיש להתחשב בהם:

אמצעי קירור וחימום – במזג האוויר הישראלי הקשוח, יש לדאוג לרווחת האורחים על ידי הצבת גופי חימום בחורף ומצננים בקיץ. חברת "אוהלי הפסגה" מציעה לך מגוון רחב של פטריות חימום, תנורים, מאווררים ומצננים שיהפכו את השהות באוהל לנעימה הרבה יותר.

ציוד אירוח – אחד הדברים המאפיינים את האירועים הישראליים הוא האוכל. האורחים הרבים שיגיעו לאירוע שלך יצטרכו מקום מסודר לשבת ולאכול בו ולכן ניתן להשכיר כסאות לאירוע, שולחנות, מזרנים ואף מחצלות לרווחת האורחים.

שירות אישי ומקצועי  – אוהלי הפסגה

השכרת אוהלים ברעננה באמצעות חברת "אוהלי הפסגה" תעניק לך פתרון אירוח מלא וכולל לאירוע שלך. יחד נבין את מהות האירוע שלך, נתאים לו אוהל ספציפי תוך התחשבות בתקציב, כמות האורחים ועונת השנה. חברתנו זמינה עבורך 24 שעות ביממה ומוכנה להקים את אולם האירועים הנייד שלך בכל רגע נתון. חברתנו תגיע במהירות, תקים ותסדר את האוהל ותפרק אותו בתום האירוע, הכל לשביעות רצונך ולהצלחת האירוע שלך.

לשיחת ייעוץ חינם ולהזמנת אוהל לאירוע הבא שלך, נשמח לעמוד לשירותך בטלפון: 072-392-3350