מעוניינים להשכיר אוהל לאירוע בבת ים? אוהלי הפסגה כאן לשירותכם! השכרת אוהלים לאירועים בבת ים או למטרות אחרות במחירים משתלמים במיוחד , משלוח עד אליכם עוד היום.

אוהלים להשכרה לאירועים בהתאמה אישית
להשכיר אוהל לאירוע ברמה גבוהה תמונה
השכרת אוהל לאירוע מיוחד
הזמנת אוהלים לאירועים וציוד מקיף

שירות השכרת אוהלים בבת ים – לחוויית אירוח בלתי נשכחת

תוכן ראשי

אוהלים בגדלים שונים, ציוד נלווה מגוון והתאמת סוג האוהל לתוואי השטח מחכים לך ב"אוהלי הפסגה" בטלפון 072-392-3350

אם אתם גרים בבת ים או שאתם מארגנים אירוע בעיר או בסביבותיה ואתם צריכים אוהל איכותי ועמיד הגעתם אל המקום הנכון. השכרת אוהלים בבת ים זה רק חברת "אוהלי הפסגה", החברה המובילה באספקת והתקנת אוהלים לכל מטרה. אנחנו בחברת "אוהלי הפסגה", עוסקים ומתמחים במתן פתרונות שירות לצרכי השכרת אוהלים בכל גודל אפשרי ולכל מטרה בכל רחבי הארץ. באמצעות שירותי השכרת אוהלים בבת ים, מובטח לך הפתרון המקצועי, המקיף והיעיל ביותר בכל אותם מקרים בהם נחוץ לך אוהל איכותי להשכרה.

השכרת אוהלים בבת ים, הינו שירות מקצועי המוצע על ידינו למטרות הקמתם של אוהלי אבלים ו/או אוהלי אירועים בבת ים. שירות זה מאפשר לכם ליהנות גם משירות מקצועי ללא דופי לאורך כל הדרך וגם מאוהלי איכות המותאמים ביותר לצרכי האירוח הנחוצים לכם.

מגוון גדול של אוהלים להשכרה בבת ים לבחירתכם

  • אוהלי אבלים המיועדים לימי השבעה ואזכרות שנתיות
  • אוהלים לאירועי קד"מ, כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים
  • אוהלים לאירועים פרטיים כגון: חינות, בריתות, שבתות חתן וכדומה
  • אוהלים להפקות ענק המיועדים לצרכי תיחום אזורי "מאחורי הקלעים", הקמת חפ"ק מרכזי בצמוד למקום בו מתקיים האירוע וכדומה

מחירון אוהלים להשכרה כללי

מידות האוהל כמות אנשים כמות שולחנות כמות כסאות מחיר
3X6 מטר 30 4 30 ₪ 870
4X6 מטר 50 6 50 ₪ 1270
4X8 מטר 65 8 65 ₪ 1400
4X10 מטר 70 9 70 ₪ 1470
5X10 מטר 80 10 80 ₪ 1570
5X12 מטר 100 12 100 ₪ 1870

*המחירים של החבילות המוצגות מתיחסים לאיסוף עצמי והשכרה ליום אחד

השכרת אוהלים בבת ים לכל מטרה

השכרת אוהלים בבת ים

באוהלי הפסגה מובטח לכם פתרון כולל ומקיף בכל אותם מקרים בהם נדרש לכם אוהל להשכרה לכל מטרה. פתרונות השירות המורחבים שלנו כוללים בין היתר: שירותי הובלה ושינוע של האוהל לנקודת היעד הרלוונטית לכם, שירותי הקמה ופירוק של האוהל, היצע מרשים של מערכות ציוד נלווה כגון: השכרת כסאות ושולחנות, השכרת פטריות חימום בחורף, פתרונות קירור לימי הקיץ החמים ועוד שירותים המבטיחים גם לכם את הפתרון הכולל, המקיף והמקצועי ביותר. פנו אלינו לקבלת שירותי ייעוץ והכוונה בנוגע לסוג וגודל האוהל המותאם ביותר עבורכם.

השכרת אוהלים בבת ים עם חברת "אוהלי הפסגה" תאפשר לכם להתרכז בדברים החשובים באמת עם הידיעה שכל מה שנוגע לאוהל מטופל בידיים הטובות ביותר. האוהלים אותם משכירה חברת "אוהלי הפסגה" מתאימים עד ל-100 אנשים, גדולים, נוחים, עמידים ויציבים. החברה מקפידה על עמידה בזמנים ועל מענה מהיר כמו גם שירות אישי ואדיב.

פתרונות השירות שלנו מבוססים בין היתר על הידע המקצועי אותו רכשנו לאורך השנים ועל היצע האוהלים העומד לרשותנו הכולל את כל סוגי האוהלים לכל מטרה. במידה ונחוץ לכם אוהל להשכרה בזמן הקרוב, זה הזמן ליצור איתנו קשר בטלפון 072-392-3350 ולשמוע יותר על השירותים השונים אותם אנו מספקים לכלל לקוחותינו.

לקבלת מידע והשכרת אוהלים בבת ים צרו קשר בהקדם!

לשירותכם תמיד, אוהלי הפסגה